Vart har jag varit?

Som vanligt så går mitt bloggande i vågor och nu var de ett tag sen jag uppdaterade er om hur de går för mig och min nergång. Men jag kan lugna er med att berätta att de går bra, jag ligger nu på 102,0 Kg och detta utan nämnvärd träning utan bara de att jag har imundigat mig hemlagad mat istället för att äta ute var o varannan dag.

Kan även konstatera att min kondition är i de sämsta laget. Var ute och joggade igår och klarade nätt och jämt att ta mig runt 2 km spåret (Utan avbrott dock). Har träningsverk i benen idag men ska ta mig upp till löparspåret idag igen för en ny runda. 

Kvällen kommer avnjutas i en "skön" biostol till filmen "Jumper", verkar vara en helt ok film om man inte är ute efter något som sätter igång hjärnverksamheten. Har lite beslutsånget angående morgondagens aktiviteter, antingen blir de 75-års fest (tre pojkar som fyller 25 år) på vårat lokala äventyrsbad eller så blir de en lugn tacokväll med mina små ankungar Micke o Sara. Anledningen till att jag tvekar lite är pga badhuset, känner mig inte riktigt i topptrim för att visa mig halvnäck (fett och blek är kanske ingen kvinnodragare,eller?) men vi får se vad som händer. Spelar med öppna kort än så länge!

Nu är de snart dags för dagens första radiosändning, ett lunchpass som brukar gnida smärtfritt sen vid 15,03 är de dags för ännu en upplaga av Goliat. Kan bli ett bra program idag, så tuna in SR Gävleborg 102,0 eller www.sr.se/gavleborg

Må väl!

Kommentarer
Postat av: totti

Davidooo :) jag undrade just vart du hade gömt dig! Har inte hört från dig på läänge nu. Hoppas allt är bra iaf :) Och om du vill bada, så gör det, de tycker iaf jag :) meen, tacos är ju iof inte heller fel, men ja, du förstod nog hur jag tänkte :) ha en bra freeedag, kanske lyssnar på dig 15.03 :)

2008-02-22 @ 11:32:21
Postat av: Tottii igen

Haha.. ja gör deeet :) det vore ju faktiskt lite små kul :) hihihihi. Skicka mms :P pussis

2008-02-22 @ 14:04:12
Postat av: Tina

Heja heja David,, värsta hurtbullen ju =) Ska ocå ta mig ut på nån runda nån dag,, d e så jäkla skön känsla d där. Men först måste d bli lite finare väder tycker jag allt ;) Ha d gott! Kramar från latmasken-som-hittar-på-alla-ursäkter-för-att-inte-träna.

2008-02-24 @ 11:51:21
URL: http://tinamackic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0