04,00 PIP!!

Glömde matlådan på bänken vilket resulterade i en kycklingsallad. Mycket gott!! Nu pratar jag alltså om gårdagen. Somnade vid 20,30 igår, var behövligt och jag vaknade pigg som en lärka när klockan ringde 04,00 imorrse och de var dags att ta sig upp för att ge Gävleborgarna en bra start på dagen (Hoppas man lyckades)!!

Nu är klockan snart halv ett och jag står på teknikmagasiet och försöker fördriva tiden. Borde kanske ta tag i inventeringen eller skriva ut nya mobilprislistor...

Har ett bekymmer, egentligen är de väl inget bekymmer. Ett typiskt i-lands problem är vad de är. Min vän Tommy fyller år på fredag och ska tillsammans med en annan person ha en stor fest. Skulle vara jättekul att gå, men vet inte om jag ska dricka eller ej. Vet att jag brukar tycka folk är så otroligt dryga när dom är full och en själv är nykter men de är kanske värt ett till försök? Svårt de är..hmm :)

Fasen glömde min banan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0