2008-01-01

Nytt år, Nya möjligheter! Brukar man säga, vi får väl se. Har iaf lovat mig själv att ge de ett riktitg ärligt försök denna gång. Ett halvår utan alla dom sakerna som just nu gör mitt liv värt o leva, låter lite tragiskt faktiskt men jag har nog en liten ätstörning. Inte de att jag proppar i mig mat för att sedan kräkas upp de men jag gillar att äta mat o tänker ofta på mat.

Men from i morgon onsdag, alltså den andra Januari så är de dags att ta tag i livet. Laga mat hemma, äta sallad till maten, göra matlåda, inte festa varje helg och framför allt äta frukost i lugn o ro och inte behöva stressa i mig de fösta målet på dagen.

Jag väger in mig imorrn så tar vi de från där. Usch de blir en tidig vägning, har morgonsändning på radion också. Så vi ses imorrn kl 04,00!

Nu ska jag äta chips o dricka läsk, som litet av den sista måltiden :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0