Då var de bestämt!!

De blir ingen fest. Jag lovade mig själv att inte festa förrens jag gått ner en bra bit. Måste hålla de. Så de blir en lugn och fin helg åter igen. Ska bli skönt!!

Vägningen är inte så mycket att ordna om faktiskt, en liten besvikelse men får vara glad att jag inte gått upp.

Förra veckan

104,4 kg

Denna vecka

104,4 kg

--------------------------------------------

Har tränat, men mest gymmat och inte gått så mycket. Kan ha med de o göra. Sen var de inte en så nyttig helg pga av min födelsedag. Men nästa vecka ska vi se en viktnedgång annars jäklar.

Till jobbet nu, är inge hungrig så kommer inte kunna få i mig frukost, får ta med mig en macka och äta lite senare.

Godmorgon!

Kommentarer
Postat av: totti

tjaa.. men det är ju så konstigt för skorna jag har skavsår av är 1½år och mer än ½år gamla. Är inte det strange? mina fötter är kassa. Buhu! Puss påre

2008-01-17 @ 12:44:23
URL: http://jotta.blogg.se
Postat av: johanna

(1plåster=10kr):P

2008-01-17 @ 17:41:49
URL: http://jotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0