God Morgon

Eller ska man säga godnatt? Att gå upp såhär tidigt är okristligt, tur att de bara är en gång i veckan. Frukosten är avklarad och nu blir de en liten promenix till jobbet.

Hade svårt att somna inatt så låg och vred o vände fram till 01.00 så känner mig lite små sliten och ser redan framemot läggdags ikväll. Men måste försöka hålla mig pigg och alert så att jag inte deppar ner och skiter i kvällsmotionen.

Skulle egentligen ha vägt in mig nu idag, men trött  i luven som jag var så glömde jag bort de och satt i mig frukosten o kom sedan på att vägningen skulle skett. Såg nu att de fanns inge batteri i vågen heller så de hade spelat mindre roll om jag så kommit ihåg. Så imorrn blir de invägning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0