Lördag och inte ledig :/

Nu var det ett tag sen jag skrev igen. Går lite i vågor känner jag!

Vad har hänt sen senast? Har vart på intervju i sthlm för nattprogramet som gör dagradio, Vaken i P3 o P4. Håll tummarna för mig :)
Igår öppnade en ny klubb här i våran lilla stad Gävle. Klubb "Opluggat", som dom själv beskriver de "En Artist, En Scen, Unplugged, Äkta, Nära, Avskalat". Precis vad vi i Gävle behöver och de var ofantligt bra. Kunde inte ha fått en bättre start, Brolle Jr var först ut på scenen. Vilken makalös röst den karln har och ödmjuk som få.
En toppenkväll helt enkelt ( ett litet minus till mig som drack några öl dock ).

Har vart dåligt på att träna nu, dels pga av trötthet och dåligt med tid från både min och min kompanjons sida. Men hoppas att vi kör igång imorgon igen.

Nu ska jag iväg och jobba och klippa mig och försöka hitta en snygg skjorta. Sen återstår de o se om de blir fest eller inte ikväll, värden för kvällen är inte så bra på att PLANERA!!!!

Http://www.opluggat.se

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej davido. Du är dålig på att uppdatera (upplysning bara) :D Syrran skrattade när jag sa vad jag skulle köpa till magnus i födelsedagspaket. Och vi började även spinna på riskterna med det där paketet, för tänk om de skulle fastna? Hur kul vore det? :S huum :D

2008-01-28 @ 17:41:30
URL: http://jotta.blogg.se
Postat av: Trillske

Jajamen, Gävlebo jag också. Vart ligger klubben? Låter helt klart intressant! Har inte hört ett smack om den.

2008-02-05 @ 19:36:31
URL: http://trillske.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0