Onsdag (Vägning) + Ledighet

Visst!! Rubriken ljuger lite för jag är inte alls ledig idag. Eller mer ledig än jag brukar men för den delen inte alls ledig. Sitter just nu och har morgonsändning (kanske ni förstod med tanke på de tidiga inlägget), men har inget TM efteråt utan ska istället ta mig till Västerås med min käre vän Micke. Sen bär de iväg till Sälen imorgon.

Skulle egentligen inte väga mig idag, tänkta vänta tills veckan efter sälen men kunde inte låta bli den stackars dammiga vågen. Med tanke på att jag inte tränat på f lera dagar nu och festade i helgen så måste jag säga att vågen visade glatt upp en minskning. Ingen jätteminskning (vilket hade varit otroligt förvånande) men ändock en minskning. Ligger nu under 103 kg och hoppas att jag ligger under 102 kg när jag kommer hem från fjällen.

Hur ska de gå? Tänker ni kanske då!! Men de blir ingen fest resa, utan en ta de lugnt och mysa och åka skidor (både utför och längd). Kommer säkerligen dricka en eller flera öl men inga stora mängder.

Så detta kommer bli sista inlägget innan jag åker, så nästa uppdatering kommer på söndagkväll för er som har de minsta intresset av läsa vad jag har att skriva :D

Må väl o sköt om er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0