Onsdag + Vägning

Hallå där!

Vart dåligt med uppdateringar nu senaste tiden, vet inte om de beror på brist av tid eller om jag helt enkelt vart lat? Men nu kommer de iaf en uppdatering från en morgonpigg David.

Vecka 4 håller på att passera halvstrecket och de innebär vägning, ställde mig på vågen imorrse vid fem snåret och de var en bra början på dagen må jag säga.

Förra veckan

104,4 Kg

Denna vecka

103,1 Kg

Slutsats

- 1,3 Kg
 
Underbart att se med tanke på att förra veckans stillastående viktnedgång. Så nu har jag gått ner över 3 kg på dessa veckor. 3 kg till så är jag framme vid delmål ett, dvs 100 kg.

KÄMPA KÄMPA!!

Kommentarer
Postat av: Jonälven

Det är bra mannen, jag vet precis hur det är jag passerade 100 innan jul det var grymt svårt att hålla vikten under jul. Har du provat byta ut nått mål mot kostersättning? Det gav mig en kick eftersom man rasar ganska mycket då, visserligen lite hungrigaremen endå hehe.

2008-01-24 @ 16:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0