Sedärja

Då var de lördag. Ledighet och en chans att andas ut. Ser framemot nästa vecka. Intervju i storstaden Stockholm och så kommer den efterlängtade lönen. Dom säger att denna helg är årets fattigaste och de kan mycket väl stämma.

Nu är snart dags att sova så att man är pigg och utvilad till morgondagens träningspass. Har vart träningsledig nu i två dagar och de känns inte bra. Men imorrn blir de ett gympass och sen ut på en joggingrunda efter de.

Sov gott då allesammans och trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: totti

Jaa, jag såg det precis i min almanacka. Men vilken tur, då är det ju många helger som man kan äta semla på fram tills dess :D hihihi! smaaask

2008-01-19 @ 12:40:37
URL: http://jotta.blogg.se
Postat av: Linn

Oj va hurtig du e, men e de inte risk att man tröttnar då? Själv vet jag inte med tanke på att jag sällan rör mig, mohahaha!
:/

2008-01-22 @ 09:19:29
URL: http://www.linnelmstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0