Snart ledighet!!!!

Underbart med fredag! Imorgon blir jag ledig och de tackar jag gudarna för. Blir en lugn och skön ikväll idag, lite träning, lite film och lite umgänge. Inget festande, känner mig faktiskt lite stolt över mig själv som står över fest på fest, kan de vara början på ett nytt liv? :D

Igår hade vi en träningsfri dag pga av tidsbrist. Började kl 09. Hade två möten på radion, Tm kl 12, intervju med Petter kl 17 (som blev försenad till 17.30), sen hem och äta och åka och hämta en vän på jobbet och slutligen gå på Petters konsert. Så fullt upp var de hela dagen.

Har vart dålig med att uppdatera matlistan under mina dagar, men kan säga så mycket som att jag har skött mig och har inte ätit någe onyttigt.

Nu börjar tiden att rinna iväg och de är dags att bege sig til arbetet för o göra lite nytta.

Herrrå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0