Hur gick de nudå?

Första dagen med nutrilett är avklarad. Kom underfun med en ganska väsentlig sak. Att jag inte kommer klara av att bara dricka nutrilett och ersätta alla målen, så har efter noga övervägande bestämt mig för att skippa, frukost, lunch och kvällsmål och äter ett riktigt mål till middagen.
Självfallet ska de inte vara pizza, kebab eller något sånt till middag utan något hyffsat nyttigt iaf.

Men hur gick de igår då? Jo faktiskt över förväntan, var inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara. Jag börjar t.om med gilla chokladsmaken så detta kommer nog gå som på en dans på rosor, maskrosor då!

Nu sitter jag på jobbet och håller tummarna för att jag kan vara ledig tors, fre. Kommer bli väldigt besviken om dom kommer och säger att jag inte får vara ledig. Att de ska vara så jäkla svårt o vara ledig, vi bor i ett land som har en hög arbetslöshet, så jäkla svårt borde de inte vara att hitta en vikarie? men JO, tydligen!

Kommentarer
Postat av: Alex

Hej påle gosse!
Kul å se att du skriver lite blogg, men skulle inte rekommendera dig att köra nutrilett-dieten...i 9 fall av 10 går man upp alla kilon man tappat efter avslutad diet. Det bästa är att hitta ett sätt som fungerar långsiktigt så man inte jojoar i vikt som en annan också har gjort. Anställ en pt som gör ett kostschema till dig, det är iaf ett av dom bästa beslut jag tagit :)
Annars hoppas jag allt e bra med dig, så ska vi hänga när du kommer hem till Gävle igen.

2008-05-24 @ 06:32:17
Postat av: Anonym

haj på daj daviid!
Jag ville bara säga att jag håller med på vad alex säger, skippat nutrieltt o hitta en livsstil som håller livet ut! Jag vet att det är svårt, jag är då ett levade bevis :) o så är det skönt att höra att det är fler som känner sig otacksam över att ha ett nytt jobb...jag är fan likadan..! Vilka problem vi har;) ? Ta hand om dig!! kramar Frida

2008-05-26 @ 20:40:07
Postat av: Holme

Hejja hejja!
Long time no see. Du kommer väl ihåg mig? :P

2008-06-04 @ 22:12:24
URL: http://agnanaurion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0