The time has come!

Då är de åter igen dags att försöka sig på en nedgång i vikten. Denna gång tänkte jag faktiskt inte ens väga in mig. Utan köra på och se om jag ser någon skillnad utseende mässigt istället. Sen kommer jag testa på något nytt, frågan är om jag kommer klara de.
Som många av er vet så är jag matälskare, all mat är nästan god mat, men nu är de slut på matätandet för någon vecka iaf. Nu blir de bara flytade föda i form av nutrilett. 6 shakes om dagen håller form på magen, eller nå sånt.
Kommer förutom dessa shakes äta en bars om krisar och även försöka få i mig lite grönsaker för att inte helt gå under.

Som sagt start imorgon, får återkomma imorgonkväll och se hur första dagen har gott!!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Martin

haha. det här ska bli kul =) Jag tror dock det spricker på onsdag då annan flytande föda kommer intas =) Jag håller på dig Dave! (Jag kan erkänna att jag sneglade på nutrilett på Ica igår med men var för snål för att prova :P Go Go go!

2008-05-20 @ 20:27:37
URL: http://msvensson.blogspot.com
Postat av: A

Hej, jag har kört nutrilett i 4veckor idag...wiihooo.. känner mig otrooligt motiverad fortfarande. Hur länge har du hållt på???

2009-05-15 @ 19:14:36
URL: http://motlattasteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0