2008-01-02

Till en början kommer jag att äta upp de jag har hemma, så om ni tycker de är knasigt att jag äter vanliga Corn Flakes till Youghurten istället för nå All Bran eller nå annat nyttigt så är de pga av de.

Frukost

Lätt Jordgubbsfil med Corn Flakes
2 Hårdbrödmackor med leverpastej och gurka på

Mellanmål

Frukt av nå slag (Har inte inhandlat de än)

Lunch

Köttbullar med pasta (observera inga snabbmakaronen)
Grönsallad
Vatten att dricka


Mellanmål

Frukt
Möjligtvis lite nötter

Middag

Lasagne
Grönsallad

Kvällsmål

Macka av nåt slag med kalkon o paprika
Lättmjölk

------------------------------------------------------------

Dagens Motion

Tänker inte börja för hårt, om jag gör de så vet jag med all säkerhet att jag kommer tröttna innan månaden är över. Men tänker iaf ta en promenad ute på kvällskvisten 40 - 60 min.

------------------------------------------------------------

Har även bestämt mig för att ha en äta vad jag vill dag, dvs kebab, hamburgare eller nå annat onyttigt. Detta pga att min kropp inte ska ställa in sig på svältläge utan få sig en chock då o då. Kommer öka förbränningen.

Nu är de dags att sova.

Välkommen in i 2008 vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0