Dagen efter...

min födelsedag. Nu såg jag att jag inte skrivit vare sig torsdagens eller fredagens matschema. Ska försöka komma ihåg vad jag åt.

TORSDAG

Frukost

Fullkornsmacka med kalkon och gurka
Minimorötter
(Bör tillägas att detta åt jag mellan 04.00 - 09.00)

Mellanmål

Papaya

Frukost igen

Youghurt med allbran
Hårdbrödmacka med kaviar

Lunch/Middag

Strömming med potatismos

----------------------------------------------------
Blev en knasig dag pga av morgonsändningen, var så trött när jag kom hem så orkade inte laga någon middag, var inte speciellt hungrig heller. Så de fick bli en kombinerad lunch/middag.
----------------------------------------------------
FREDAG

Frukost

Youghurt med allbran
Fullkornsmacka med kalkon och gurka

Mellanmål

Inget

Lunch

Laxsallad

Mellanmål

Banan

Middag

Kött med bulgur (Köpte mat från restaurang)

-----------------------------------------------
Måste erkänna här att jag åt chokladtårta, var inte meningen men var hos min vän Alex som skulle fira mig o han hade vart söt o köpt en chokladtårta och då har jag faktiskt inte mage att säga nej.
-----------------------------------------------
LÖRDAG

Frukost

Fullkornsmacka med kalkon o gurka
Ytterst lite youghurt (De som fanns kvar)

Mellanmål

Inget

Lunch

Ett grillat kycklingbröst

Mellanmål

Inget

Middag

Åt ett litet mellanmål nu vid 17, ett kycklinbröst med mager potatissallad

Riktigt middag

Min vän Sara ska laga middag idag vet inte riktigt vad de kommer bli men något med köttfärs.
------------------------------------------------

Motion

Har inte blivit någon motion förutom att jag gått till och från jobbet och till min vän Alex.. så vad ska vi säga.. 2 timmars gång under dagarna.
------------------------------------------------

Idag kommer jag att dricka några öl och dricka en romdrink bara för att jag fyllde år igår Får se till att jobba bort allt på måndag igen. Kommer inte hinna träna idag och inte imorgon heller då jag ska hem till mor o far och bli firad av släkten. Men sen är de hårdkörning igen.

Trevlig kväll på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0