Matschema onsdag

Frukost

Youghurt med allbran
Fullkornsmacka, en med kycklingpastej och gurka och en med kalkon och gurka

Mellanmål

Inget

Lunch

Laxsallad med en fullkornsmacka

Mellanmål

Frukt eller grönsak av nå slag

Middag

Taco, rester sen gårdagen!

Kvällsmål

Vet ej

---------------------------------------

 Motion

Gång (har inte gått sträckan förrut så får se hur länge de tar, men skulle tippa på 1 tim)

--------------------------------------

Nu ör de bara 3,5 timme kvar på jobbet och då har jag inte räknat med min lunch på en timme... Så bara 2,5!! Underbart!!

Fyller år på fredag och ska ha födelsedagsmiddag hemma hos mina kära vänner Sara o Micke (pga av platsbrist i min lilla lya). Och som en liten belöning för min fina viktnedgång denna vecka så ska jag fira med en eller två öl!! De är jag värd, utan små morötter kommer jag att tröttna o snart sitta fast i träsket igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0