Söndagen är över!

Yes ännu en helg är över och en ny start på veckan har dragit igång. Nu är de slut på alla undantag igen. Har blivit lite väl mycket godsaker men de beror helt på att jag fyllt år, som tur gör man bara de engång per år :D

Igår blev de jobb, födelsedagsfirande med släkten hemma hos mor o far och sen poker hemma hos Jonas. Trodde jag var knockad till marken där ett tag, men lyckades hämta upp mig igen och tog till slut hem segern efter en heads up mot Micke. Bra kämpat Micke men du räckte inte ända fram ;)

Stockholm ringde förresten i lördagskväll (Mycket mysko tid och dag) och berättade att jag skulle få komma på programledartest för nattprogrammet "Vaken" som sänds både i P3 och P4 i hela landet. Så ska ner nästa tisdag, dvs den 22 januari. Ska bli otroligt roligt men på samma sätt väldigt nervöst. Men jag ser de som en promotion för mig själv, får jag de inte så är de väl så men jag har iaf visat upp mig för chefen. Önska mig lycka till!!

Dagens matschema då!

Frukost

Fullkornsmacka med kycklingpastej och gurka
1 ägg

Mellanmål

Frukt

Lunch

Fläskfile med pasta
Grönsaker

Mellanmål

Frukt

Middag

Köttfärsbiff med potatis och rödvinssås

Kvällssnack

Nötter

-------------------------------------------
Motion

Gymet efter jobbet
------------------------------------------

En helt okey dag får man säga. Gymmet kändes bra och jobbet gick snabbt. Nu är klockan alldeles för mycket igen och jag borde sova.  Ska sätta igång en film eller något så sover jag snart sött. Hörs imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det roliga nu är att om vi inte har något att prata om du och jag så kan man alltid fråga dig "och bilen går bra"...

MOAHAHAHHAHAHAHA

2008-01-14 @ 22:04:53
URL: http://siggesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0