Vilka underbara vänner!!

Yes igår hade jag födelsedagsmiddag (inte hemma hos mig då eftersom platsen tryter lite), men sara och micke var vänliga och lånade ut sin lägenhet. God mat, trevligt sällskap och en present jag aldrig kunnat ana.

Jag fick en bil, min första egna bil kommer från mina vänner är de inte så otroligt snällt. Okey de var ingen Mercederz ;) men de var en fin Nissan Micra från -89 som går framåt och tar mig dit jag ska. Tack ska ni ha alla som var med på presenten!!!

Så idag slipper man åka buss till jobbet, till mor o far och hem igen. Nu kan man burna bil.. vroooom!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nee? Verkar ha skit snälla kompisar du :D

2008-01-13 @ 13:18:13
URL: http://jotta.blogg.se
Postat av: Gustav

En dag sen.
Men grattis så mycket till dej.
Och en bil. Fan va coolt.
När man Nissan ger upp, skaffar du en egen. Helt rätt. Ser fram emot en blivande tripp i den.
Vi hörs kompis.

2008-01-13 @ 18:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0