Människor är som plastankor...

... vissa är finare än andra!

Jo ett påhittat uttryck men ändock ett väldigt sant sådant, tycker jag själv iaf!

Det finns människor i livet som betyder mer än andra gör. Jag har några stycken i mitt liv som jag skulle må otroligt dåligt av att mista. Människor som man litar på, som finns där när man behöver dom.

Först har vi mina små ankungar hemma i Gävle, Sara och Micke. Sara har varit en stor del av mitt liv länge och jag hoppas o tror att hon kommer vara det i fortsättningen också. På köpet har jag även fått den fina människan Micke, som förövrigt tyckte jag var världens mest osociala människa han någonsin träffat dom första gångerna vi sågs, men jag tror han har ändrat uppfattning om de nu.
Två stycken underbara människor som jag saknar dagligen nu när jag är bosatt i sthlm. Men vi återförenas snart och det ska bli så skönt!

Sen har vi en människa som jag inte kännt allt för länge, en söt blekinska som själv säger att hon är lite tråkig men som jag själv inte alls håller med om. Du har en alldeles egen underbar stil som får mig att smälta, fortsätt så Linn! Hon har vart en fin person att ha här nere i sthlm när jag inte mått så bra och längtat hem till vardagen i Gävle, varje minut med henne gör mig glad. Hon får mig att le och hjärtat skuttar ett extra varv!
Tack för en underbart trevlig middag ikväll, hoppas du hade de lika trevligt som jag hade de!

Ni andra som inte är nämna i det här inlägget, bli inte ledsna för de. Ni är alla underbara personer!!

//En kärleksfull David


Kommentarer
Postat av: Linn

Jävlar, nu ligger du minsann på plussidan igen!!! Är smickrad över att få ingå i ditt team!!! Tack!
Puss!

2008-05-19 @ 09:26:23
URL: http://www.linnelmstedt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0