Pigg och måndag!

Hör inte till vanligheterna att jag vaknar pigg en morgon så de är bäst att ta den till vara. Har ätit frukost och gjort iordning min min lunch och ska snart bege mig till gymmet. Sen är de jobbet som nalkas fram till 17,00.

Frukost


Youghurt med branflakes
2 hårdbrödmackor med kycklingleverpastej och gurka

Glas hallonjuice

Mellanmål

Frukt

Lunch

Egenjord kycklingsallad

Mellanmål

Frukt

Midddag

Kycklingkorv och klyftpotatis och grönsallad

-----------------------------------------

Motion

Gym (muskler 1 Tim)
Gym (Cardio) Gångbandet var upptaget, cyklade liten stund men fick så ont i rumpan.

----------------------------------------

Imorgon är de gymmet som gäller på morgonen. Funderar på att gå hemifrån jobbet men får se hur pass pigg jag är. LOVAR INGET!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0