En nattpratares tankar!

Sitter här nu i radiohuset i våran huvudstad Stockholm. Är numera stockholmare för er som inte vet om de än, bra eller dåligt? Jag kan säga som så att jag trodde det skulle vara en mer tillfredställande vardag än vad de är, så kommer att i början av juni att flytta tillbaka till min älskade hemstad Gävle.

Jag önskar att jag inte var så velig, att jag inte kan tänka kan tänka mig för både en, två och tre gånger innan jag får för mig att göra saker. Jag är helt klart för impulsiv när de gäller stora beslut i mitt liv och de måste bli ändring på de. Men hur ska man bryta en trend som är så invand i mitt levnadsmönster?

Kan förövrigt berätta att för tillfället önskar jag att jobbet på nattradion aldrig hade kommit på tal, för jag har nu gått från vara programledare till tekniker o de bara på några få minuter. Är de inte intressant, de sitter en hel drös tekniker i en annan studio här i radiohuset, men likförbaskat är de jag som ska köra ut hela hockeysändning i P4 från min lilla studio. Undra om jag får mer betalt för detta extra jobb? Skulle inte tro de!

Spännande match förövrigt, mål på mål. O där gjorde Kanade precis 4 - 3. Kan bli en underhållande natt trots allt.

Hur går de med bantningen kanske ni undrar, jorå är nere på 95 kg nu.......haha.. vem försöker jag lura? Jag vet faktiskt inte vad jag ligger på men skulle jag gissa så ligger jag nog kvar på startvikten. När ska de bli ändring på de då? Fettsugning kanske är ett alternativ? Någon som har prisuppgift på de?

Ha en godnatt alla nattsuddare!

Kommentarer
Postat av: Sara

Daaaaviiiid kom hem...för vi
längtar efter dig....*sjunger*

Och du...kom du ihåg att du sa att du tyckte våran dammsugare hade ett "jävla sug"...Kan fixa bech 2008 på nolltid till dig :D

Kraaaaaaam

2008-05-17 @ 08:11:34
URL: http://siggesmatte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0